Serviciile profesionale pe care o firma de transport mobila le ofera sunt considerate, de majoritatea oamenilor, a fi destul de mari. In realitate insa, acestea sunt chiar accesibile, mai ales daca sunt comparate cu toate cheltuielile pe care sunt nevoiti sa le faca cei care aleg sa se ocupe de procesul de mutare pe cont propriu.
In plus, este posibil sa apara si incidente care pot duce fie la deteriorarea unor obiecte, fie la ranirea unei persoane, deoarece persoanele care se vor ocupa de mutare nu au experienta in acest domeniu. De aceea este recomandat sa se apeleze la serviciile specializate pe care o firma mutari le ofera.
Factorii care influenteaza pretul pentru mutari mobila
Daca persoana care urmeaza sa se mute a decis sa apeleze la serviciile unei firme de mutari, aceasta ar trebui, initial, sa o contacteze si sa ceara o estimare de pret pentru serviciile prestate. Ulterior, daca este de acord clientul cu tarifele prezentate, cele doua parti pot incepe colaborarea.
In schimb, daca acestuia i se par mari preturile, clientul ar trebui sa stie in functie de ce criterii se stabileste pretul in acest caz. Specialistii mentioneaza ca pretul final cuprinde toate cheltuielile posibile necesare pentru un proces de mutare rapid si eficient, acestea fiind:
- greutatea si volumul obiectelor – in functie de cat de mari si de grele sunt obiectele ce urmeaza a fi transportate, se stabileste si numarul de angajati necesar, precum si timpul care ar dura pentru transportul acestora;
- conditiile de acces – in stabilirea pretului final, o firma de mutari mobila tine cont si de numarul scarilor pe care angajatii trebuie sa le urce cu piesele de mobilier, manevrarea acestora in spatii inguste sau pe teren accidentat;
- costul transportului – aici este vorba despre distanta dintre cele doua adrese, fiind luati in considerare numarul de kilometrii parcursi si cantitatea de combustibil consumata;
- dimensiunile mutarii – daca este vorba despre mutare a catorva corpuri de mobila si obiecte personale, pretul pentru acest serviciu va fi mai mic in comparatie cu cazul in care mutarea presupune transportarea intregului mobilier dintr-o casa in alta;
- serviciile suplimentare – serviciile suplimentare pe care le ofera o firma de mutari sunt multe si utile, insa si acestea au un cost. Astfel ca daca un client ii doreste sa adauge pachetului de servicii si asamblarea si dezasamblarea mobilierului, impachetarea sau materialele necesare impachetarii, pretul final al acestuia va fi mai mare decat in faza initiala.
Beneficiile serviciilor de transport mobila
Cu toate ca romanii inca sunt sceptici in alegerea uni firme care sa ii ajute in procesul de mutare, beneficiile de care acestia se pot bucura in acest caz sunt multe si destul de importante. Unul dintre cele mai importante avantaje oferite de aceste firme este economia de timp pe care clientii lor o fac, mutarea realizandu-se mult mai repede cu un ajutor profesionist.
In plus, un alt avantaj este ca obiectele si piesele de mobilier sunt transportate in siguranta la noua adresa, acestea fiind bine ancorate in autovehiculele puse la dispozitie de firma. In cazul in care se intampla vreun incident, iar vreun obiect este deteriorat, clientul primeste despagubiri, deoarece la contractarea unei astfel de firme se asigura toate produsele transportate.
Leave a reply