Pasionatii de bricolaj prefera sa lucreze cu cantitati mai mici

Un studiu realizat la nivelul tarii arata ca romanii ce au ca pasiune bricolajul si re-amenajarile sunt dornici de a folosi mostre ce le permit testarea si isi doresc sa beneficieze de posibilitatea de a achizitiona produsele comandate in cantitati mai reduse. Bricolajul  este o activitate populara in Romania, pentru care romanii cheltuie de la 50 pana la 300 de lei in fiecare luna.

Analizand retrospectiv o serie de proiecte de print in care am fost implicati, am observat faptul ca asteptarile cumparatorilor cu privire la furnizorii DIY se refera si la cantitatile in care sunt disponibile materialele de care au nevoie pentru: reamenajarea interioara, reconditionarea mobilierului, gradinaritul, reciclarea si reparatiile in casa. In egala masura, putem spune ca o parte dintre clienti si-au exprimat dorinta de a primi mostre care sa ii ajute in alegerea produselor de care au nevoie.

Asadar, putem afirma faptul ca acest trend delimiteaza cerintele de pe piata si diferentiaza nevoile clientilor in doua categorii: cumparatori care au nevoie de cantitati mari si pasionatii de bricolaj care isi doresc cantitati mai mici, potrivite pentru proiectele personale, explica Calin Pascu, Manager General Agentia de Print.

Nevoile particulare ale cumaratorilor determina reorganizarea modului in care produsele sunt confectionate si distribuite, cat si adaptarea la asteptarile pe care acestia le au de la producatori. In conecinta, se produce o diversificare a ambalajelor, care sunt personalizate in functie de preferintele individuale ale consumatorilor.

Industria de print vine in intampinarea furnizorilor din sfera DIY si ofera consumatorilor numeroase optiuni, pentru a raspunde asteptarilor. Incapend cu personalizarea ambalajelor, pana la regandirea celor vechi, furnizorii de materiale pentru bricolaj isi pot pune increderea pe integratorii de prin pentru a promova noile produse.

Impreuna cu accentul pus pe calitate, romanii pasionati de bricolaj isi exprima preferinta pentru materiale pe care le pot folosi in activitatile pe care le intreprind. Inventia tehnologiei de print este si de aceasta data ecesara, fiindca fiecare produs are nevoie de ambalajele corespunzatoare, care sa reprezinte cat mai bine atat produsul, cat si pe cumparator.

Fiindca asteptarile consumatorilor sunt in crestere, companiile care doresc sa ramana  competitive au nevoie sa se adapteze constant la evolutia de pe piata, motiv pentru care furnizori activi in piata DIY au nevoie sa dea dovada de o constanta capacitate de adaptare, pentru a mentine si cultiva apropierea de cumparatori.

606 views

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail